sobota 23. prosince 2017

Winter skincare


Po letech naprosté ignorace jsem se rozhodla dospět a přizpůsobit svou každodenní péči o pleť venkovním teplotám. Někdy v létě jsem se navíc rozhodla, že začnu pomalu, ale jistě měnit zajeté pořádky a zkusím se chovat zodpovědněji ke svému obličeji i okolnímu světu (ach, jak úchvatně to zní). Mým prvním předsevzetím bylo postupně nahradit všechny pečující prostředky za ty netestované na zvířatech. Čím víc přírodní, tím samozřejmě líp, ale právě ono "netestování" pro mě bylo prioritou. Říkala jsem si totiž, že malé kroky jsou lepší než nic a že začnu u sebe.

Vzhledem k tomu, že poslední dobou začala moje pleť reagovat dost nelibě jak na péči, které se jí dostávalo z mé strany, tak i na počasí, ubrala jsem plyn a dala jí víc prostoru, aby si poradila sama. Co přesně to zahrnuje:

1. Přešla jsem jen na jednodenní čištění pleti, a to večer. Ráno obličej jen lehce opláchnu vlažnou vodou a bylinnou hydratační vodou z Havlíkovy přírodní apoteky.
2. Pořídila jsem si hutný, výživný růžový krém od Dr. Hauschky a každý den ho na sebe plácám.
3. Odličuji se jen pomocí oleje.
4. Na noc dávám taky olej, podle potřeby střídám lehký Squalane od Onest a Saloos bio jojobový olej, který hydratuje a neucpává póry.
5. Masku nanáším 2 - 3x týdně. Všechny čistící jílové jsem uklidila a používám jen Balance od Onest a dál regenerační masku z řady HM Conscious (která už bohužel není k dostání). Obě pleť vyživují do hloubky a nevysušují. Na zimu ideální.
6. Peeling teď aplikuju jen jednou za 14 dní. To úplně stačí.

Už po 14 dnech takového systému je to na obličeji vidět. Méně zanícených boláků, méně vysušených míst. Jsem spokojená.
SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© world of simplicity. All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig